Тренування

Тренуйся і заробляй. Огляд проекту fitmint

З допомогою Fitmint можна буде заробляти винагороди в крипто/NFT, просто гуляючи, бігаючи або тренуючись.

– це гра, в якій кожен зможе заробляти гроші, використовуючи вбудовані ігрові елементи NFT і елементи соціальної мережі.

Першим кроком для будь-якого користувача стане придбання NFT у вигляді кросівок, потім необхідно буде лише ходити, бігати або проявляти будь-яку фізичну активність і тим самим заробляти внутрішньоігрової криптовалюту, яку можна використовувати для внутрішньоігрових дій або перевести в готівку для отримання прибутку.

Зміст:

  1. Що особливого в проекті Fitmint
  2. NFT-кросівки
  3. Особливості геймплей-проекту Fitmint
  4. Механізм заробітку Fitmint
  5. Гаманець в додатку
  6. Торгова майданчик. Токеномика
  7. Дорожня карта
  8. Офіційні ресурси

Що особливого в проекті Fitmint

Мета Fitmint – спонукати людей до здорового і активного способу життя. Для досягнення цієї мети Веб 3.0 пропонує ідеальне поєднання інструментів, таких як ігри NFT, нативна валюта, ефект співтовариства і т. д., які привносять цікаві ігрові елементи, соціальну фантастику і реальні грошові винагороди.

Коротко про проект

Всі хочуть бути фізично активними і підтягнутими. Більшість з нас щосили намагається вирватися з сидячого способу життя, бажаючи бути більш активними, але нічого не робить, або нам не вистачає мотивації.

Щоб вирішити цю проблему, в магазинах різних додатків є сотні фітнес-тренажерів, кожен з яких намагається вирішити різні завдання раз і назавжди. Багато пробували все, принаймні, десятки з них, якщо не більше, однак на протязі десятиліть проблеми з фітнесом все ще залишаються колишніми:

  • Відсутність мотивації/стимулів
    Мотивація “хороша фізична форма” недостатньо сильна. Існує величезний розрив між мотивацією тренування і кількістю зусиль, необхідних для фактичної тренування.
  • Це самотнє й нудне заняття
    Люди – соціальний вид. Стає нудно, коли робиш щось наодинці, особливо тренуєшся.
  • Відсутність миттєвого задоволення
    Наше покоління звикло до миттєвих задоволень, яких не вистачає при заняттях спортом.

Проект Fitmint взяв курс на вирішення цих проблем.

Ключові особливості FITMINT:

  • Будь доступно і зрозуміло

Щоб почати, не потрібно розбиратися в NFT або Crypto. Спалювання калорій – це все, що потрібно знати, щоб почати використовувати Fitmint.

  • Виробити звичку займатися

Виробити звичку складно, особливо коли мова йде про здоров’я. Однак, використовуючи винагороди у вигляді реальних грошей і цікаві ігрові/соціальні елементи, Fitmint допоможе стати фізично активними і привести своє тіло у форму.

  • Заробляти в криптовалюте/NFT

Надається можливість заробляти в криптовалюте і підвищувати цінність свого NFT кожен день, просто гуляючи, бігаючи або тренуючись.

NFT-кросівки

Ви можете уявити тренування без взуття? Ні, правда!

Що ж, як ви, мабуть, вже здогадалися, NFT в цьому додатку –будуть чудові кросівки, і весь ігровий процес буде будуватися навколо них.

Як купити кросівки в FITMINT

Є 2 способи придбати кросівки NFT в додатку FITMINT:

  1. Ви можете створити свій власний індивідуальний кросівок, вибравши різні кольори і форми кожної частини, такі як основа, підошва, шнурки і т. д.
  2. Ви можете піти на маркет і купити кросівки з колекції NFT, виставленої на продаж іншими гравцями.

Для покупки NFT-кросівок буде використовуватися MATIC (Polygon). У майбутньому додасться більше валют, таких як USDT, ETH і т. д.

Атрибути кросівок Fitmint

Кожен кросівок NFT буде мати 4 атрибути, які будуть грати різні ролі у вашій подорожі з фітнесу з Fitmint.

1. Power (Потужність):

Потужність буде визначати швидкість, з якою ви будете заробляти токени FITT. Більш висока потужність призведе до більшого заробітку.

2. Durability (Міцність):

Міцність визначає швидкість зносу кросівок. Більш висока міцність призведе до більш повільного зношування.

3. Stamina (Витривалість):

Витривалість буде визначати частоту підвищення енергії, яку користувач отримає в якості сюрпризу. Більш висока витривалість збільшить частоту підвищення енергії, за допомогою якої ви зможете тренуватися довше і заробляти більше жетонів FITT.

4. Comfort (Комфорт):

Даний атрибут підлягає уточненню, оскільки знаходиться в розробці. (Стежте за нашими новинами про розвиток проекту)

Типи кросівок

Всього буде 5 видів кросівок. Кожен вид буде мати різні рівні рідкості, характеристики і корисності:

1. Basic (Базові):

На етапі закритого бета-тестування (2 квартал 2022 р.) у нас будуть тільки базові кросівки. Всякий раз, коли базові кросівки будуть сминчені* (створені, випущені), вони будуть мати випадково згенеровані значення для атрибуту кросівок, які можуть бути в діапазоні від 1 до 7.

*Мінт – це схрещування двох кросівок для отримання нового кросівка. Але на даний час неясно, як це буде реалізовано в проекті Fitmint. Ми будемо спостерігати далі за проектом, і як тільки ця інформація буде оголошена, напишемо нову статтю про зміни в проекті. Підписуйтесь на наш і слідкуйте за новинами.

2. Athlete (Атлет):

Знаходиться в розробці.

3. Pro-athlete (Проф. атлет):

Знаходиться в розробці.

4. Legend (Легенда):

Знаходиться в розробці.

5. Special edition (Спеціальне видання):

Знаходиться в розробці.

Перший випуск NFT-кросівок

На етапі закритого бета-тестування Fitmint збирається випустити 1000 OG Basics, які будуть представляти собою колекцію з 1000 кросівок Genesis типу Basic. Колекція буде поширена серед перших членів спільноти і прихильників.

Як тільки додаток стане загальнодоступним, команда проекту намір поступово поширити 50 000 перших кросівок OG (Genesis), залежно від попиту користувачів. Планується це подія в червні 2022 року.

Кросівки Genesis не можуть бути відтворені і будуть продаватися тільки компанією Fitmint.

З-за своєї рідкості кросівки Genesis будуть мати більш високу колекційну цінність.

Особливості геймплей-проекту Fitmint

Купуючи кросівки NFT, можна почати тренуватися, брати участь в грі і заробляти внутрішньоігрової криптовалюту FITT. Використовуючи ці заробітки, можна виконувати наступні внутрішньоігрові дії:

  • Покращувати свої кросівки
  • Розблокувати функції та нагороди
  • Лагодити свої кросівки
  • Створювати нові кросівки
  • Переводити токени.

Можна також продавати кросівки на торговому майданчику всередині програми, де інші гравці можуть придбати ці кросівки, щоб отримати перевагу в грі.

Енергія

Після придбання NFT-кросівок почне нараховуватися щоденна енергія, яка буде визначати максимальний час, протягом якого можна тренуватися і заробляти. Як тільки енергія буде вичерпана, більше не вийде нічого заробити, але при цьому можна буде продовжувати тренування.

На етапі закритого бета-тестування програми гравці будуть отримувати 15 очок енергії щодня, що в основному становить 15 хвилин тренування:

1 енергія = 1 хвилина.

Ця енергія буде даватися через кілька інтервалів:

2,5 енергії кожні 4 години.

Якщо потрібно більше енергії, то можна збільшити витривалість своїх кросівок, щоб отримувати надбавку до енергії частіше.

У майбутньому з’явиться можливість купити більше кросівок, тим самим збільшити щоденний запас енергії.

Трекер активності

Щоб відстежувати тренування, розроблений вбудований в додаток трекер, в якому користувач повинен вручну запускати і закінчувати заняття.

Додаток буде використовувати GPS, датчик руху і гіроскоп для точного відстеження даних про вашої активності.

У бета-версії програми дозволено тільки 2 види активності:

  1. Ходьба
  2. Біг.

І активність повинна бути на відкритому повітрі.

Після тренування додаток відображає наступні дані:

  • Спалені калорії
  • Пройдену відстань
  • Швидкість бігу
  • Час бігу
  • Дохід від бігу.

Механізм заробітку Fitmint

Користувачі почнуть заробляти токени FITT, як тільки придбають кросівки NFT і почнуть ходити або бігати. Розрахунок заробітку буде залежати від наступних факторів:

  • Power (Потужність):

Потужність – це одна з характеристик кросівок. Більш висока потужність призведе до більшого заробітку.

  • Total calories burned (Загальна кількість спалених калорій):

Чим більше калорій спалено за рахунок поточної енергії, тим вище буде заробіток.

  • Game parameters (Параметри гри):

Це спеціальні параметри, встановлені розробниками Fitmint.

Як можна буде підвищити рівень

Можна буде підвищити рівень кросівок, щоб збільшити їх характеристики. Нові кросівки почнуться з 0 рівня, який можна буде підняти до 50-го.

За кожне підвищення рівня планують видавати 4 очки, за допомогою яких можна збільшити будь-яку характеристику ваших кросівок. Рішення про те, який показник підвищувати, є важливою частиною стратегічного ігрового процесу і повністю залежить від ваших побажань:

  • Збільшення потужності дасть більше заробітку
  • Збільшення міцності призведе до більш повільної поломки, тому для ремонту потрібно менше токенів FITT.
  • Підвищення витривалості збільшить частоту підвищення енергії, а значить, буде більше заробіток.

Кожне підвищення рівня вимагатиме від користувача спалювання токенів FITT, тобто щоб підвищити рівень кросівок, потрібно буде витрачати свої токени.

З кожним новим рівнем кількість необхідних квитків FITT буде збільшуватися.

Кожне оновлення рівня буде займати час у годинах. Поки кросівок знаходиться в процесі оновлення, його не можна використовувати для будь-якої іншої діяльності, крім тренування і заробітку токенів.

Ремонт кросівок і штрафи

Міцність

Новий кросівок буде мати міцність на 100 одиниць. У міру тренування кросівки будуть зношуватися, а значить, їх міцність буде погіршуватися. Наскільки буде прокачано атрибут міцності кросівка, настільки менше буде витрат на ремонт.

Погіршення міцності буде залежати від наступних факторів:

  • Довговічність
  • Всього спалено калорій
  • Параметри гри.

Штрафи

Буде накладено штраф на заробіток, якщо міцність впаде нижче наступних параметрів – 75, 50, 25 і 0:

  • 10% падіння заробітку, якщо міцність менше 75
  • Падіння заробітку на 25%, якщо міцність менше 50
  • Падіння заробітку на 90%, якщо міцність менше 25
  • 100% падіння заробітку, якщо міцність дорівнює 0.

Ремонт

Потрібно буде спалити токени FITT, щоб полагодити кросівки. Чим вище рівень кросівок, тим більше буде вартість ремонту.

Кожна дія з ремонту займе час в годинах, рівне відновлюваним очками міцності / 10.

Поки кросівок знаходиться в процесі ремонту, користувач не зможе заробляти токени або виконувати які-небудь інші дії.

Створення звички

Смуги особистих досягнень

Щоб спонукати користувача виробити звичку тренуватися, всякий раз, коли користувач завершує серію, ми будемо давати йому додаткові очки, які можна використовувати для поліпшення характеристик кросівок:

  • 7-денна серія – 1 очко
  • 14-денна серія – 2 очки
  • 21-денна серія – 3 очки.

Смуга буде враховуватися тільки в тому випадку, якщо користувач витратить свій денний ліміт енергії (який спочатку буде 15) в цей конкретний день. Якщо користувач не витрачає енергію протягом дня або витрачає тільки частина енергії, то смуга буде перервана і почнеться заново.

Перерви

Якщо гравець робить перерву на 5 днів, тобто не витрачає енергію протягом 120 годин безперервно, міцність кросівок зменшиться на 2 очки. Якщо він бере більше 5 днів перерви, то при кожному наступному перерві міцність кросівок буде зменшуватися додатково на 1 бал.

Мінт

З функцією мінта можна буде з’єднати 2 кросівка і отримати новий кросівок.

Детальніше про це напишемо пізніше.

Гаманець в додатку

Щоб забезпечити безперебійну роботу, незабаром буде доступний децентралізований гаманець у додатку, який можна використовувати для зберігання NFT, криптовалют і інших цифрових активів.

Зверніть увагу, що на даний момент буде підтримка тільки мережі Polygon для транзакцій. У майбутньому передбачається додавання інших мереж.

Особливості гаманця:

  • Депозит токенів і NFT (мережа Polygon)
  • Висновок токенів і NFT (мережа Polygon)
  • Своп (торгівля) з ліквідністю.

Торгова майданчик. Токеномика

Буде доступний власний ринок NFT всередині програми, де можна буде купувати і продавати свої NFT.

Докладніше про це буде відомо пізніше.

Планується використання власної внутрішньоігрової валюти під назвою «FITMINT ($ FITT)», яка буде взаємозамінним токеном ERC20.

Метою $FITT є створення стійкої економіки при узгодженні стимулів для всіх зацікавлених сторін екосистеми – спільноти, розробників, інвесторів.

Корисність токена:

  • Доступ до ігрового процесу

$FITT буде основною валютою всередині програми і засобом транзакцій для всіх ігрових дій – поліпшення кросівок, ремонту, мінта, змагань.

  • Нагороди за стейкинг:

Якщо користувач тримає свої токени $FITT і розміщує їх усередині додатку, то зможе заробити хорошу процентну ставку в токенах $FITT.

  • Управління

Як тільки FITMINT створить зрілий продукт і екосистему для всіх зацікавлених сторін, то почне децентралізувати проект і дозволить власникам токенів $FITT визначати напрям і майбутній розвиток.

Розподіл і наділення правами

$FITT буде мати обмежений запас в 10 000 000 000 (10 мільярдів) токенів. Характер токена буде дефляційним. Нижче представлена таблиця з розподілу токенів:

Дорожня карта проекту

Q1 2022 (січень –березень)

  • Дослідження та ідеї – січень
  • Реліз Litepaper – лютий
  • Тімбілдінг – лютий
  • Реліз сайту – лютий
  • Громадська будівля – березень
  • Випуск технічного документа – березень
  • Проекти NFT і макети додатків – березень
  • Партнерство зі студіями Polygon – березень

Q2 2022 (квітень –червень)

  • Запуск MVP (закрите бета-тестування) – квітень
  • Випуск 1-й колекції NFT (кросівки OG Basics 1000) – квітень
  • Публічний запуск (Android і IOS) – травень
  • Додаткові функції (налаштування кросівок, функція торгівлі в додатку) – травень
  • Функції соціальних мереж – травень
  • Запуск кросівок Athlete і Pro-athlete – червень
  • Торгова майданчик NFT – червень
  • Розведення кросівок – червень.

Q3 2022 (липень –вересень)

  • Стейкинг токенів $FITT
  • Інтеграція з такими пристроями
  • Партнерство зі спортивними/фітнес-брендами
  • Запуск кросівок Legend і Special Edition
  • IDO токена $FITT

Q4 2022 (жовтень –грудень)

Скоро буде оновлена інформація.

Офіційні ресурси:

Офіційний сайт проекту:

Твіттер

Instagra

Whitelist:

На наш погляд, FITMINT заслуговує уваги, в ньому досить велика і в той же час проста механіка. Якщо порівнювати з проектом StepN, в FITMINT:

  • додано шкала досягнень для регулярних занять;
  • коли не бігаєш, падає міцність, що мотивує не кидати заняття фітнесом;
  • кожен кросівок можна індивідуалізувати під себе, наприклад, змінити шнурки, підошву і т. д.

Вам не вистачає мотивації?